Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

lördag 9 maj 2009

Ledig!

Igår var jag helt ledig, inget jobb ingen träning, riktigt skönt faktiskt! Tog de bara riktigt lugnt, jag och Erik drog ner på Sundbyberg och tog först en fika på skivbutiken, riktigt bra fika där:) satt där och slöade länge, sen blev vi hungriga och gick runt en sväng, och så slutade det med lunch påGusto, tror de hette så. Igår var jag alltså en riktigt Stockholmare. Idag ska jag köra ett väcknings pass på lvgn, för i morgon är de tävling, min första lvg tävling till och med, lite nervig faktiskt.

På väg ner på Sumpan
mmm va gott!
Erik blir glad när han får fika!
Lunch på Gusto!
De är mycket man ska ha med sig när man ska rädda folk!
Erik på väg till jobbet! Undra om de kommer brina nått idag?

Inga kommentarer: