Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 14 maj 2009

Hemfärd med Tom!

Igår blev de distanspass på mtbn i fem timmar, sista halv timmen trodde jag mina ben skulle ramla av, helt stum. Åkte in på cykloteket och fixade några saker innan jag åkte hem, fick då sälskat av Tom från Kanada som jobba hos oss före, snacka om en soft snubbe han är, han berättade för mig att på vägen hem utanför Isak så finns den klipp hell som han alltid velat åkte ner för men han har inte gjort det en för han har inte haft någon bra cykel, så nu hade han köpte en gammal MTB från jag vet inte när, så då bestämde han sig för att åka nerför där. Vi kom fram till stället och då trodde jag han skoja, helt skjut brant, tyvärr ser man inte de på filmen som vanligt, men jag lovar de var riktigt brant. Jag är grymt imponerad av Tom, starkt åkt. Nu ska jag jobba ha de.

1 kommentar:

Anonym sa...

Yeah!!!! Wild!!! He's really cute too!