Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

fredag 8 maj 2009

Frukost!

Idag var den stora ute äta frukost ute dagen! Första för i år och fler kommer de bli, jag måste säga att de är de bästa som finns att äta frukost ute och höra fåglarna kvittra. När jag blir gammal så ska jag flytta ner till medlhavet eller kanske till och med Cuba, kommer sitta ute ute hela dagarna och titta på folk utan för min port, runt lunch går man ner till torget och äter något gott, kanske grillar man varje dag, men då får de bli Argentina för där är dom bäst på att grilla, nej nu vill jag bli gammal så jag kan flytta:) Idag ska de träns på att ta slunga, är ju min första LVG tävling på söndag, ska bli väldigt intressant Hej hej


I väntan på bussen igår kom Isak körandes på sin ny fina Skeppshult.

1 kommentar:

Jonas l sa...

Riktigt fin Skeppshult STC Basic de. :) Frukost ute är riktigt nice, förstår varför du gillar det.