Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 27 januari 2009

Snabb Seglarn!











Som ni vet så var de distans igår, de var jag, Isak och Seglarn som åkte ut en regning måndags morgon. Vi hade tänkt åka största delen i skogen som jag och Isak gjorde sist men så blev inte fallet för de var rena glansisen där, Seglarn började med att skrota. Då blev de bestämt att vi skulle mata väg med våra vinter mtbs:( Seglarn hade slicks på den:) Pang sa de när vi bestämde oss för att dra iväg Seglarn hade vist brotom idag så de blev riktigt gasning från början, och jag tänkte att så orkar han nog inte köra hela passet så jag la mig bakom honom, men kända att jag fick slita fast jag låg på hjul. Lyckades ligga där i en timme ungefär sen fick jag lov att säga till att nu får ni nog köra lite lugnare om jag ska hänga med men kör vidare ni ifall ni vill mata på så jag till dom men då sakta dom ner lite istället! snälla grabbar de där:) Jag vet att man inte ska skylla på något men bena verkte konstant helat tiden, men de ska väl vara så när förra veckan var riktigt tuff med träning varje dag. Fick i alla fall ihop fyra timmars distans.

Inga kommentarer: