Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

onsdag 10 juni 2009

Lida Loop!

Ja de kommer en lite sen Lida Loop rapport! Var längesedan jag kände mig så seg i början av loppet, fanns ingenting i bena, brukar ju alltid ha bra sprättben men tydligen inte denna dag. När vi kom ut på flygfältet så kände jag att bena började bli varma och jag kände att jag kunde trycka på, men då såg jag min Team kamrat Wengelin ligga där helt blodig, så då stannade jag med han i säkert 15 minuter tills Erik som hade haft problem skälv, kom dit. Erik tog över min roll som stöd tills ambulansen kom, så jag gasade vidare i ett bra tempo, har nog aldrig kört om så mycket folk på en tävling som de blev då. Är en då nöjd med mitt lopp, körde elva minuter snabbare en förra året, så jag hoppas på en riktigt bra tid på Suggan. Den här veckan blir de villa ska bli intressant hur kroppen reagerar på det.