Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 2 juli 2009

Betångben!

Idag var det dags för tredje tränings passet på raden, och det var snabb distans som skulleavverkas. Rulade ut vid 07:45 tiden och kände att de skulle bli en tung dag på jobbet (tänk om man var så bra) var verkligen total stel i benen, men jag körde mina tre timmar som jag skulle göra. Försökte trycka på så mycket det gick men det var väldigt svårt, benen svarade inte alls och skrek efter villa, men men som tur var så var det att pass på bara tre timmar så det gick ju bra. Igår träffades hela laget på Bosön för att fotas för våran hemsida. Det var landslagsläger där, det måste ha blivit något fel på Danielsson mail, för jag har minsann inte fått något mail om träff, men det är klart, stjärnor som jag behöver väl inte vara med på dom träffarna? Här kommer ett smak prov från våran foto session.
Undra vad det är Wengan kollar in;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Stjärten såklart =D

Men varför har ni inga strumpor på er? Det ser väldigt beige ut.

Pontus sa...

Vi har strumpor på oss! men fråga craft varför vi inte fick riktiga!