Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 25 oktober 2009

CRT van tre av fyra spurter!

Ja Falun gick verkligen bra! Jag körde riktigt bra idag, fick inte någon vidare start men efter ett varv så kom jag ikapp Linus Dahlberg och psyket gick upp på topp, låg på Linus hjul ett tag sen körde jag lite snabbare en han uppför och i kurvrna! Men på asfalten viste jag att Linus skulle slakta på så då lag jag kvar på hans hjul! Och ja va ska man man säga, nog har han ett slät drag minsann! Plötsligt så slängde Linus i några tunga växlar och de sa bara pang så gick tåget, men jag lyckades bita mig fast på hans hjul! Jag och Linus körde tillsammans tills det var två varav kvar sen släppte jag tyvärr, vet jag inte varför jag släppte klantade mig lite tror jag! Hade vid det här läget fått Team kalas åkaren Jesper på hjul och där satt han länge, ja Jesper gick inte upp och drog nånting om jag mins rätt men det gör inget, jag slog ju han en då i spurten:) var riktigt kul att fightas mot Jeppe idag! Längtar redan tills Valhall tävlingen.

Under tävlingen fick jag sjukt ont i nacken, och jag har fortfarande ont hoppas det inte blir något jobbigt av detta nu bara!

Ja just det CRT van ju tre spurter av fyra! Först van Isak spurt i Sport klassen! Sen van Lars spurten mot Mattias Karlsson, och så van ju jag mot Jeppe! Tyvärr så torskade Hasse i veteran klasen, lite synd men Hassen vinner i Stockholm!

Isak och sand! nja!
Isak å tunga växlar å bocken = Ja
Vad viskar Lars om?
Fokiserad
Fick syn på Linus:)
Sanden var min bästa vän idag!
Gör vatten tecken till Pappa!
Team Kalas mot CRT en vanlig syn!
Trodde nacken skulle gå av! Tur att Mamma var där!

Inga kommentarer: