Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 4 januari 2011

Nu kör vi!

Då var det dags att blogga lite. Har äntligen fått lite tid över och har även fixat internet i lägenheten. Som ni har förstått är jag inte själv här nere, utan Gabriella är med. Det har varit bestämt ganska länge att hon ska följa med, blev lite orolig i början men just nu känns det väldigt bra. Jag hoppas att ni har läst Gabriellas Gran Canaria blogg, där har hon skrivit väldigt mycket om vad vi har gjort då jag inte har haft tid. Så ni får läsa hennes blogg ist. Vi har det grymt bra här, varmt, soligt och extremt fin cykling. Vi har precis avnjutit en god middag med det är snart dags för sängen, imorgon blir det jobb och en bergsbestigning. Hoppas att jag får tid att skriva mer sen. Ha det bra hemma i Sverige så hörs vi!

Lägger upp bilder senare! de går inte nu!

1 kommentar:

STIZZE sa...

Vad är det för jobb du/ni har där nere?