Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 22 februari 2011

Fruktansvärd olycka

Igår inträffade en fruktansvärd olycka då min bäste vän Erik och Gabriellas bäste vän skulle ut på en cykeltur. Efter ca 5min blev de påkörda bakifrån av en bil och Gabriellas vän avled på plats till följd av skadorna. Erik klarade sig med skärsår på benen och får åka hem till Sverige senare idag. Vi kommer att försöka ta oss hem så snart allt är uppklarat här nere. Vid ev. frågor kan ni vända er till Isak.

Mvh/Pontus

8 kommentarer:

STIZZE sa...

Fy vad hemskt Pontus. Det är svårt att säga något vettigt efter en sådan nyhet mer än att, ta hand om varandra där nere och jag beklagar verkligen sorgen.

Unknown sa...

oj dra mig baklänges. Förstod att det var allvarligt...men shit. Som Stizze sa, ta hand om er därnere. Puss//jeppe

Per Kumlin sa...

Fan vad trist, beklagar verkligen. Hoppas ni kan bearbeta sorgen och ta hand om varandra.

Lina sa...

Fruktansvärd läsning, jag blir jätteledsen.

Clive sa...

Jag har också varit med om en sån grej. Jag förstår. Livet är inte rättvist! Jag tänker på er.....

Tille sa...

Oerhört tragiskt.

Gunnar Tibert sa...

Jag beklagar verkligen denna tragiska olycka och önskar er allt stöd nu och framöver.

Patrik Skolling Möller sa...

Mina kondoleanser.

-Skogling