Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

fredag 18 mars 2011

Tänker på dig!

Är ute och tar en promenad här på kväll kvisten.

Tankarna är hos dig Stenis, fattar inte hur det kunde bli så här. Kände dig bara en kort stund, en alldeles för kort stund Stenis.
Du var än sådan där person som man bara ville umgås mer med en fantastisk människa helt enkelt.

Man inser verkligen hur snabbet ett liv kan försvinna så alla som läser detta ta vara på det ni har och tänk en extra gång på dom som står er nära när ni läser nu.

När vi var ute och cyklade en runda så sa du en sak till mig Stenis som gjorde både dig, mig och en till person väldigt glad, jag lovar att det kommer fortsätta så. Så du kan villa lugnt nu min nyaste vän.

Rom och ben rakning.


Bäst å vila lite.


Senaste pol modet så klart.


Ska man till toppen så måste man ladda.


Lika glad som Ryssen.



Inga kommentarer: