Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 21 april 2013

Segt på träningstävlingen

Att helatiden vara sist börjar ta på psyket! Är sugen på att tävla och ut å köra med grymmingarna Magnus och Mattias, känner mig riktigt revansch sugen efter förra årets fiasko säsong. MEN av någon anledning så har jag så svårt för tillfället att ta i på träningstävlingar och att träna med snabbingar som, Darvell, Bleckur, Martin och Jesper har ju verkligen sina fördelar! Men det är psykiskt tungt att alltid vara den som är sist och svagast.

När jag började cykla så var det med mina bästa vänner Isak och Erik, vi hade sjukt roligt och köttade alltid järnet! Låter kanske lite bittert men även där så var både Erik och Isak alltid snabbar än mig, jag tror det är viktigt att få känna sig bäst någon gång får motivationen! Eller i alla fall känna att man är med i matchen.

1 kommentar:

Clive sa...

Du måste titta i bakspeglen ibland Pumpen. När jag läste till civilingenjör var kurserna alltid svara, jag satt där som en frågatecken i 4,5 år. Jag förstår att det tar på psyket. Ibland tittade jag i gamla kursböcker och undrade var det var som var svårt!
Det är som att klättra ett berg, titta du allitd framåt ser du bara en uppförsbacka, tar tid ibland att nyttja av utsikten bakom dig, för det är du värd.
Cheers :-)