Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

måndag 15 december 2008

Distanspass!


Kan man kalla Isak för cyklist med dom kläderna?


Vinter skägg







Idag är med måndag och lika med distanspass. Jag och Isak hade bestämt att vi skulle åka ut mot Vaxholm på passet idag men redan vid start så började de krångla, Erik lyckades sparka av sin fram skärm två gånger inom en minut se de blev lite mek med de först, jag frös lite så jag passade på att slada lite på Thulegatan. När vi väl lyckades komma iväg så frågar Isak -och hur kör vi till Vaxholm? ja de visste ju så klar ingen riktigt veta så jag tog kommandot och bestämde att vi skulle åka mot Ulriksdahls slott istället, för där hade jag och Erik cyklat i sommars och de var väldigt fint där. När vi väl hade cyklat förbi slottet så hade vi igen plan alls för utom att vi skulle vara ute runt fyra timmar men vi cyklade på, plötsligt kom vi till ett bostads område som visa sägs vara Sollentuna, Efter de härjade vi runt på Järva fältet. Ni som har cyklat med Erik vet att han alltid ska hålla på och skjuta ut massa snor om krigs sig, och han tar aldrig hänsyn för oss andra cyklister, dit med handen och så trycker han bara till, till slut lyckades han träffa Isak och då lackade till slut Isak ur och blev förbanad och efter de blev de lite bättre faktiskt, men känner jag Erik rätt så blir de samma visa nästa tur. Ja de blev iallafall en riktig bra tur jag hade starka ben idag kände jag. Nu blir de fika ner på Sundbyberg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmm,isaks väst påminner lite om mats gula refleksväst han cyklar i=P inte så stilrent.. men skidhandskarna är helt korrekt!

Pontus sa...

Allt han har på sig där är hämskt!