Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 23 december 2008

Jul handling och Falun!


Idag så blev de sov morgon för mig. Gick upp kl nio och tog en kaffe medans mamma bakade vörtbröd, kan nog inte blir mer hemtrevligt en så:) Så hur har min dag sett ut? jo efter frukost så åkte jag och Pappa ner på samhället för att handla jul mat. Var fult med folk på Hemköp och de roliga att man känner nästan alla, så för att handla lite mat så tog de över en timma bara för att man måste prata med alla hela tiden, fast de är ju de som är en del av skarmen med att bo i liten ort. Efter jul handlingen så åkte vi hem och mamma hade bakat klart. Så efter vi hade ätit lunch så åkte vi och handlade Dom sista jul klapparna i Falun. Fick uppdrag att köpa strumpor åt min polare Stefan så jag drog till Cykel och Fjäll för där har dom ju bra saker, inne där träffade jag MR Landström och vi stog och ljög ihop ett tag innan de bara i väg till min syster Petra, som nyss flyttat till Falun så de var trevligt att få se vart hon och hennes Dotter Miranda bor. Nu ska jag sova god natt

Inga kommentarer: