Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 12 februari 2009

Mera prylar:)

Igår var jag ledig och hade en riktigt skönt dag! Började med att tvätta lite och fixade lite här hemma i min fina stuga! Sen hoppade jag upp på cykeln och drog in på Vanadis Gym för att köra intervaller 4#4. Min puls klocka har ballat ur så jag kunde inte köra efter pulsen lite jobbigt först men sen så gick de bra, man bli sjukt beroende av sådana prylar så de var nog bara bra att den inte funkade så jag fick köra utan ett tag nu.
När jag efter träningen drog in en sväng på Cykloteket så hade de kommit en stor pall med fina DT XRC gafflar och otroligt mycket däck från Schwalbe som jag ställde mig och sortera upp:)
I helgen blir de träff med Cykloteket Racing Team och då ska vi gå igenom sommarens tävlingar och bygga cyklar:) på måndag blir de distanspass också.
Nej nu ska jag äta frukost.






1 kommentar:

Anonym sa...

jag är inte avundsjuk,
jag är inte avundsjuk,
jag är inte avundsjuk...
jag har POST! fan oxå...