Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

onsdag 4 mars 2009

De här med rutiner!

Hej på er! skulle vara roligt att har va alla ni har för morgon rutiner? Skälv går jag alltid upp 06:45 och tar en morgon promenad på 25 minuter, sen jag börjat gjort de så har jag känt mig mycket piggare heladagen. De spelar ingen roll om de är måndag eller lördag jag går alltid upp den tiden! samma om jag fått lov att gå och lägga mig sent, om de är fallet så tar jag en tupplur på dagen. Jag tror stenhårt på rutiner för kroppen. Hur tänker ni?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har som rutin att alltid dricka en flaska fernet varje fredag.

Anonym sa...

som timmis på Bring citymail så ser de totalt olika ut, så min rutin är att ha olika rutiner...
= sova dåligt för att man inte vet vart man ska jobba dagen efter, kliva upp runt 7, stirra på telefonen samtidigt som man stress äter en frukost fall de skulle ringa, sen iväg...

nää jag klagar inte alls...
jag satsar stenhårt på guldklockan...

Anonym sa...

jag tänker att sova så länge som möjlig är det bästa, äta snabb frukost och sen vakna till på jobbet..

Anonym sa...

jag håller med patrik =)