Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

fredag 29 januari 2010

CRT 2010

Här kommer en liten presentation av Cykloteket Racing Team 201o.

Elitåker
Lars Bleckur
Fredrik Edin
Angelica Edvarsson.

Vetran. (H40)
Clive Lewis
Petra Lennartsdotter

Juniorer.
Martin Eriksson
Jocke Öberg
Jocke Hermansson

Vi som backar upp alla.
Erik Dahlbom
Isak Strömberg
Magnus Hellberg
Thomas Karlsson
Pontus Johansson

Som ni ser så kommer Wengan inte köra för oss 2010 pågrund av att Wengan kommer bli proffs.

CRTs stora styrka är den otroliga sammanhållningen och Team anda. Jag vet att den kommer bli ännu bättre till nästa sesång.

Som förra sesången kommer vi ha bra uppbackning före, under och efter tävling, ett otroligt viktigt moment för att lyckas på den högsta toppen.

Jag längtar redan väldigt mycket till sesången 2010, vet att det kommer bli ett grymt år. Lägger upp lite bilder från vårat uppstartsläger i helgen.









6 kommentarer:

Anonym sa...

Men för f...Pumpen, ska man behöva köra H40 nu? Du tyckte att det var dags att grabbarna får tjejdäng? ;-)

Min plan var ju att höja snittåldern i DamElit-fältet fram till sommaren men nu ger du mig ett intressant alternativ ;-)

//Lennartsdotter

Clive sa...

Du och jag Petra, oslagbar....

Pontus sa...

Ha ha ha!

Jag trodde inte du fick köra elitifall du skulle köra vetran WM?

Haningerox sa...

Ska Wassberg köra i H50?

Pontus sa...

Ja de värkar som det! Han går mest runt och muttrar å lyssnar på hårdrock.

Anonym sa...

Jo, jag byter till veteranlicens (och kön?) innan SM ;-)

Clive, lovar du att dra (bogserlina är ett alternativ) när vi kommer ut på platten så ger jag klassbytet ett seriöst övervägande!

//Petra