Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 11 mars 2010

Full fart!

Ja va ska man säga, mentala kraften styr mycket. Idag så var jag hel slut på dagens pass. Men helt plötsligt i en backe så dök Lukas Flückiger upp, och så fick jag super ben och körde med honom i en timme, riktigt trevlig typ de där, fan va nöjd jag är som har tränat med en kille som är rankad sexa i världen. Sen skulle det åkas nedför och fy f...n va det gick! trodde jag skulle köra ihjäl mig, men nu när man ligger på en sådans duktig åkares hjul så är det bara att släppa bromsarna och lära sig, och nå körde jag bättre, men det höll även på att smälla ordentligt några gånger.

Några galan Tyskar har slagit säg ner här bredvid mig och dricker pilsner.

Nu blir det snart middag och lite slappning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt coolt! Väntar bara på att han ska skriva om dig på sin blogg :-)

Testade du att attackera?

/Hellberg

Pontus sa...

Han hade inte en möjlighet att cykla om mig i dom här backarna....