Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 1 juni 2010

Distans dag 2

Idag var det dags för distans pass 2.

Körde ut och mötte upp Linus Spurtan Dahlberg ute på Ekerö kl 08:30, vi styrde in mot cykloteket men tog en omväg för att vi inte skulle bli förtidiga! Inne på Cykloteket så mötte vi upp Erik och Axel som skulle med.

Vi styrde våra snabba LVG cyklar ut mot Vallentuna och cyklade runt där på en massa finna vägar som jag inte tidigare kört, trodde att jag skulle bli totalt av hängd idag när jag var ute med Linus, men nu var det så att Linus tar de väldigt lungt på sina distans pass så det blev en riktigt trevlig tur, förta gången jag inte vägade på väldigt väldig länge.

Jag var riktigt imponerad av att Axel hängde med som han gjorde, men vist han drog inte många metrar, mest jag och Linus som stog för det. På slutet var där i mot Axel riktigt slut:)

Fick ihop 6 timmar idag igen! blir samma sak imorgon, men då på MTBn.



4 kommentarer:

Unknown sa...

jösses...det var nog den mest underliga "cykelbilden" jag sett!! :P

Axl sa...

Jävla skitväxlar, ska byta mot nåt dyrare, eller vänta nu.

Hanna sa...

MekanikerJeppe saknas tror jag minsann...

Pontus sa...

Ja vi fattade inte nått:)