Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 29 juni 2010

Stor besök!

Idag när jag var ute och rullade SM tempo banan så ringde Nilsson och sa att dom var på väg mot Rättvik och skulle fika i Tällberg, men de passade inte att cykla till Tällberg för att fika, men vi skulle höras när dom kom till Rättvik.

När jag kom hem efter turen så jag åt grabbarna stek att komma kunde komma hit och fika! Så klart så tände dom till direkt. Jag hämta upp lite buller och slog på en kanna med Kafé.

Alltid lika trevlig att snacka skit med bröderna stek från Falun.







3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför fick inte Sege va med på bild för, jag ser ju hur han skymtar i bakgrunden?? Jag är så svag för bara överkroppar!

Pontus sa...

Han är för deffad! Så skulle folk fatta hur snabb han kommer vara på SM.

Anonym sa...

Okej, jag förstår. Det skulle ju bli snabbe Sege då liksom :)