Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

måndag 12 juli 2010

Bort punkad!

Ja va ska man säga!

Jag kände mig hur stark som hälst upp till Vidablick! satt med bra, inte riktigt där jag ville men tänkte bomba på allt va jag hade på stigen och ta i kapp de, skulle kunna cykla den stigen med ögonbindel om jag ville. Men plötsligt i en kurva så kände jag att jag satsade lite för mycket! flop sa de bara och så fanns där knappt nå luft! Ä tänkte jag detta är nog lungt.

Men ju mer jag körde ju mindre luft fanns kvar i däcket. Så när jag kom in på stigen så åkte jag nästan på fäljen. Så de blev snigel far ända fram till Nedregärdsjö där kung Jeppe och Åsa stog med nytt hjul! Jag klev av cykeln och gjorde cocktail greppet och Jeppe bytte snabbt hjul åt mig. Detta hade kosta mig otroligt mycket tid, men jag var ju inte här för att cykla långsamt. Så jag eldade på allt jag hade och kom i mål i alla fall. Inte någon bra tid men sånt händer.

Nu vet jag att formen finns och nu är de SM som gäller.

En liten bild på vår grymma nys buss.



1 kommentar:

Unknown sa...

"cocktailgrepp"??? Bowlinggreppet vet jag vad det är..ha ha! Har skickat mail med lite bilder till er alla.