Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

lördag 24 juli 2010

Rädda för livet!

I går var det stora testet för mig, Lars och Gabrielle. Vi hade bestämt oss för att klättra, innan var vi så klart övertaggade och stöddiga, när vi kom in i hallen så började vi förstå vad vi gett oss in på. Eftersom alla tre var sjukt höjd rädda så skulle detta bli en upplevelse vi sent skulle glömma:)

När vi skulle sätta igång så var det så att Gabriella hade tydligen skills för detta sen tidigare, så hon blev först ut! Väl uppe så hörde man några vrål från Gabriella, då började jag och Lars fundera om vi skulle vända och lämna Gabriella i sticket! Men så blev inte fallet. Hårda som vi var så stanna vi kvar.

Nu var de Lars tur och ja! Jag har nog alldrig sätt Lars skaka så mycket av rädsla någon gång, tror faktiskt han bad till övermakter när han ändå var där uppe. Till slut så kom han ner och var riktigt nöjd över sin prestation.

Nu var de min tur och jag var riktigt nervös. Måste säga att de gick riktigt bra först, men efter några meter så började även jag att skaka som ett asplöv. Och hade döds känslor.

På våran tredje klättring så började allt kännas bra och vi var kungar i hallen, riktigt kul var det! så detta lär vi göra om.

Kanske kommer mer bilder.
























Inga kommentarer: