Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 17 oktober 2010

Fantastiskt helg!

Ja vad ska man säga? de har verkligen varit en fantastiskt helg! Lördagen gick väl inte så bra rent cykelmässigt, kände mig seg och hade inte de vanliga trycket i benen.

Efter tävlingen så åkte jag och Gabriella till Rättvik för att träffa hela tjocka släkten! Riktigt trevligt blev de, Gabriella var väldigt trött och somnade i soffan och då passa jag på och lekte lite med mina syskonbarn Elin och Rasmus.

Idag gick det mycket bättre! tog de lite lungnare i starten och lyckades komma ikapp min erkefiende Jeppe, och stor slaktarn Johan Landsström. Jag gjorde allt jobb och försökte med en stöt! men hade glömt bort att de var Landsström som var bakom och då kom dom så klart ikapp och körde om. Men jag är endå nöjd med loppet.

De bästa med helgen var nog att världens bästa Gabriella var med. Hon är BÄST!!!

Nu ska jag sova!


Vilka kungar!

2 kommentarer:

Gabriella sa...

Tur att någon utav oss två är bäst i alla fall ;)

Pontus sa...

Är de någon som börjar bli kaxig:)