Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

måndag 4 oktober 2010

Träningen har börjat!

Så där da! Då har jag satt igång och tränat igen efter två veckor total vila, det har varit riktigt skönt att få vila, men nu ska de bli roligt att komma igång.

Idag stog det löpning på schemat, jag är verkligen inte någon person gillar att löpa, men i år ska jag köra lite löpning på måndagar. Fick i hop en bra tid en då måste jag säga, eller jag har inte någon kol på vad som är bra tider, men Björn på jobbet sa att de var bra.

Imorgon blir det 3#3 intervaller

7.93 km och tid 29.38 min

12 kommentarer:

axl sa...

hur mätte du sträckan?

Unknown sa...

Min gissningar, Garmin 500 eller sportstracker på Iphone. Bra eller anus??

Pontus sa...

Japp körde med Garmin!

axl sa...

om tid och sträcka stämmer är du ju typ en bättre löpare än cyklist :P

Pontus sa...

ja dom säger det! men jag är ju rätt lätt! Saken är ju att jag snitta 79% skulle kunna ligga runt 90% GPS borde ju stämma tycker jag.

axl sa...

Får nog räkna med att det kan bli upp till 10% felmarginal i just löpning då det är rätt mycket svängande och oftast ganska lite "rätt fram" som i cykling.

Pontus sa...

Möjligt! Eller så är jag helt enkelt bra å springa!

micek sa...

Du är snabb. Redo för 3000 m på bana än? med din löphastighet lär du pulvrisera alla andra cyklisters rekord rätt enkelt.

Pontus sa...

Måste väl vara fel på gpsn! Får tästa på banan nästa måndag! Kan ju inte vara snabbare en alla svenska Elit cyklister. Jag springer ju alldrig.

Isak sa...

Äh, i helvete, det är klart att det stämmer, vattnet i Sumpan kan ju göra vem som helst till en ny Gebreselassi (hur han nu stavar)!

Anonym sa...

annars vet jag att spanskt kött ska vara sjukt jävla bra för att toppa formen.

Anonym sa...

Du är en chimichurri (rätt stavat?) !!!!