Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 14 april 2011

Distans i fin vädret!

Idag är det torsdag och då kör jag alltid distans. Idag var det jag, Hultan, Alexander Kangas och två killar till från Sportson, glömde namnen, ursäkta mig.

Vi körde ut mot Vallentuna och Kårsts eller vad det heter, nått norr över i alla fall. Kände mig ganska seg i början, Sportson killarna hängde på i ca 1,30 sen så behövde dom åka å jobba. Vi andra tre fortsatt i ett bra och jämt tempo, MR DH skälv blev lite krisspig i Valentuna så vi fick åka på en mack å köpa lite nöd choklad. Passade på och köpa en cola, kände mig pigg hela passet förutom den första timmen. Åt bara en klubba, en cola och två flaskor med lite sportdryck i, ovanligt för att vara mig. Skulle ha fyra timmar så jag fick skarva lite.

Nu sitter jag på tuben och ska möta upp Gabriella för en fika.

Killarna Sportson.


Hultan



Dagens lunch, potatis och omelett.



Inga kommentarer: