Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

fredag 22 juli 2011

Promenerar!

Är ute å promenerar lite runt lötsjön!

Längtar faktiskt tillbaka till Cuba just nu! Där var livet så otroligt enkelt! Så långt ifrån stress man kan komma, man stanna alltid och pratade med folk och när jag gick till skolan så stanade jag alltid hos en gubbe och en tant å pratade lite skit på min knackiga Spanska, en dag sa jag att jag inte hade tid att å prata! Då fick jag bara svaret "vadå inte tid? Om vi inte har tid va har vi då! Eller nått åt de hållet jag förstog i alla fall va dom menade. Kom lite sent till min lektion, men de brydde säg inte läraren nått om.

Alla skulle behövt bo i ett land där inte allt finns! Utan man får ta de som för dagen, och man behöver inte ha 20 tandborstar att välja mellan.

Här kan man leka att man är i Cuba.





Denna filur var lite stel!







3 kommentarer:

Jeppe sa...

Nice!!! Såg du några karpar i bäcken då?? När jag var ung så fiskade vi småfisk i bäcken.....en och annan gång så nappade även en karp. Men det var alltid karpen som vann över min tunna lina :(

Pontus sa...

Fiska där! Nöjt! nix inga karpar som jag kunde se! får kolla nästa gång :)

Jeppe sa...

Do that! Fanns massor med stora, orange karpar..go get em!