Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 26 juli 2011

Skuggan!

Idag var jag ute på mitt första hårda pass efter vilo perioden! Tröskel Intervaller var det! Drog på som vanligt, tittade på watt mätaren och jag tryckte bra med watt tyckte jag, men så titta jag på puls sen! 95% Å de var inte dåligt, brukar ligga runt 88-90 när jag kör tröskel. Förklaringen till detta är lågt blodvärde på grund av att jag inte tränat nått på en vecka.

Annars gick träningen helt okej!

Imorgon kör vi TT Fiskartorpet! Thomas Gustavsson, någon kompis till han, kanske Stizze och hoppas på Micke imorgon. Vi samlas 09:30 som vanligt.

Försökte åka ikapp skuggan idag!











7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer imorgon

/Clive

Pontus sa...

Härligt!

Isak sa...

Skulle nog snarare skylla på blodvolymen...

Pontus sa...

Så var de ja :)

STIZZE sa...

Scalpelens växlar strular så jävla mycket just nu så jag lägger ner den hojen tills mina nya växelöra kommer nästa vecka. Det fick bli lite crossande istället!

Gunnar Tibert sa...

Aha, så du har redan skaffat effektmätare - vilken typ?

Pontus sa...

Jo men till LVG cykeln har jag haft Powertap länge :)