Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

lördag 13 augusti 2011

Cykelvasan=Slut som artist.

Ja vart ska man börja, ju mer jag tänker på dagens lopp ju mer missnöjd blir jag! Tittar på resultat listan och ser att jag fick stryk av folk jag faktiskt brukar åka ifrån på varje tävling, vet inte vad de är men jag tycker de bara går sämre å sämre för mig, måste ta ett ordentligt snack med Isak och se vad vi ska göra åt saken, vill ju avsluta säsongen med flaggan i topp.

Vasan är förutom min brutal dåliga insats en otrolig fin tävling! men de vet ni ju alla redan.

De bästa på dagen var när vi skulle äta, jag hade förbeställt Kyckling med ris men var inte alls nå sugen på det! Då ställer så klart Martins mamma Barbro upp och byter bort sin hamburgar talrik med mig. Tack så mycket, du rädda min dag.




Men glad innan start! Foto Kung Öijer.



5 kommentarer:

Anonym sa...

träna hårdare, längre och oftare och så sluta FIKA hela tiden, du ser ju ut som en bebis (hull) med hår i ansiktet.

Anonym sa...

Gör som alla andra elitidrottare när resultaten uteblir, byt tränare.

Anonym sa...

Att Jörgen Brink vunnit Vasaloppet två år i rad säger ju en hel den om vad det är för bana. Din grej är betydligt hårdare lopp med betydligt mer höjdmeter. Kan du inte sätta upp kommentaren så att man inte kan vara anonym så slipper du fjantar som ovan ?

MVH Trägårdh

Lars sa...

Är det någon som ligger i med träningen så är det Pontus. Eftersom "Anonym" uppenbarligen inte känner Pontus så kan jag meddela att på en blogg så kanske man inte skriver varje gång man tränar eller hur man tränar.

Idrott går tyvärr upp och ner, men det gäller att minnas dom gånger det går bra och kämpa vidare så kommer resultaten.

//Lars Bleckur

Pontus sa...

Tack Lars och Anders!

Ja de var exakt det jag skulle säga! Skriver inte om all träning direkt.