Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

måndag 8 augusti 2011

Grenserittet!

Vill fört bara fråga en sak! Varför åker inte flera Svenskar Grenserittet? Det är en helt fantastiskt tävling! Sjukt mycket folk och ett så otroligt bra arrangemangen. Sen för er som slåss om pris pengar så finns ju massa pengar att tjäna.

Så hur gick mitt lopp da! Nej de gick inte alls kan man säga, ända från start så hade jag dyngben, men jag tog mig runt i alla fall. Gjorde nog mitt sämsta lopp i år.

Men nu är jag taggad som bara den inför Vasan och jag har kittat om min fina Scott 29er så den ska gå riktigt fint ute på Färdernas spår.

Vi kommer ha ett litet min läger med CRT där uppe så vi åker på torsdag.


Den här nöjdingen satt jag och körde med ganska mycket. Bilden från denna sida

6 kommentarer:

STIZZE sa...

Jagad av en norsk viking, måste varit läskigt :)

Unknown sa...

Du han ser lite slak ut... ;)

Anonym sa...

ja! han ser as-slak ut!

Jens Westergren sa...

Gamle gode Aslak krigade WC tävlingar med Fredrik och jag på den tiden du bara sysslade med blåsinstrument! :-)

Pontus sa...

Å fan! Ja jag tyckte väl att han hade både tryck och bra teknik! De förklarar ju saken. Riktigt trevlig var han. Killen bakom plockade vi upp eftersom han gick i backen ordäntligt.

Anonym sa...

Vilken nöjding! Nu blir det till att odla skägg i vinter!