Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

lördag 1 oktober 2011

Jeppe är CX kung!

Nått som har varit extremt roligt med CX cupen de är att jag för två årsen hitta en livs kamrat och även min finaste konkurrent. Hade hört från Lars att han hade blivit otroligt snabb tills i år, jag tog inte det så allvarligt utan tänkte att jag har ju skälv kört bra i år och tänkte att vi ligger nog ganska lika i år igen.

Pang och starten gick! Fick en bra start och kände mig stark, men vem ser jag framför mig matandes utandes like! Jo vist är det stor kungen Jesper Larsson. Jaha tänkte jag! där var han.

Hela loppet gick okej! Hade en bra fight med Kalle Sandell och Krippe Kvist. Trodde ett tag att jag skakat av mig Kalle men så var inte fallet, han kom ikapp och förbi. Samma med Krippe.

Men än saker är säkert! I år spottar Jesper på mig.













Inga kommentarer: