Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

onsdag 22 april 2009

Distan 2

Idag var de MTB som stog på schemat Jag åkte ut vid åtta tiden och körde två timmar först, innan jag skulle möta upp Erik vid tio tiden. då bara de av mot Drottningholm och den fina fornsstigen, de är verkligen grym cykling där, märkte tidigare att jag hade lite luft i framgaffeln så vi svängde in på Pedalogerna men dom öppnade inte fören kl 11:00 så det blev ingen luft. De är helt sjuk vad fornsstigen är fin, riktigt bra MTB spår. Efter vi hade kört fornstigen så svängde vi in på Pedalogerna igen och då var de öppet, snälla pojkar som jobbar där, lånade ut en gaffel pump till mig, men tyvär var det nog något fel på den för det blev bara mindre luft märkte jag. Men tack för lånet. När vi åkte hemmot så märkte jag att jag inte fått i hop dom timmarna jag ville ha, så jag skarvade med ett var på Nickspåret så de blev tillslut 5,30 hoppas på 6 timmar i morgon och ännu mer på Fredag för då är jag ledig. Nu ska jag soft och snart sova.

Erik tyckte de blev varmt med väst!

Inga kommentarer: