Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 21 maj 2009

Gårdagens träningstävling!

Igår så var de tränings tävling i Ursivik, den här gången blev de jag, Erik och Isak som körde. Vi skulle värma upp genom att göra en bit in på spåret, som vanligt när Isak tar täten på uppvärmingen så är de full gas direkt, han värkar bara ha ett tempo i sina ben den manen, jag fick lov att släppa på uppvärmingen kändes så där. Första heatet så körde Isak och Erik riktigt fort, så jag tappade ganska direkt, jag är verkligen sjukt dålig på att jaga. På andra heatet tryckte jag på allt va jag hade direkt men Erik lyckades komma på hjul efter första backen men Isak han alldrig med, så de blev jag och Erik som var där framme och fihgtades:) Dom andra Heaten tog jag de lite lugnare på. Idag blir de sista passet innan helgens tävling, blir ett riktigt tömmar pass.

Inga kommentarer: