Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 3 maj 2009

Syster!

Igår så efter jobbet styrde jag av mot Djurholm där min kusin Katrin hennes man Johan och deras två pojkar Fred och Ian bor, för där var min storasyser Pernilla och hennes kille Johan och deras barn Rasmus och Elin och hälsade på. De var verkligen super kul att få träffa dom, för det var inte i går, vi åt Pizza och bara softade i solen, sen så kom så klart cyklarna fram och Rasmus visade mig hur duktig han hade blivit på att cykla på bakhjulet, klart mycket bättre en vad jag är, men de är inte så svårt. Sen villa Rasmus visa mig ett hopp på torget så vi styrde dit, jag på lvg och han på sin lilla trick cykel. På vägen dit så tränade vi på slungan, och fick en grym hög fart. Rasmus berättade för mig att han nog hellre ville bli en sån där hopp kille en en son som cyklar i skogen snabbt, men vi får väl se hur de blir med de;) Nu ska jag fixa lite här hemma hej.



             .

1 kommentar:

Anonym sa...

Wooooohooooo! Gnarly!