Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 5 maj 2009

Spy intrevall!

De kanske låter väldigt mesigt med köra max i bara 30 sekunder och sedan vila i 4,30, men för er som har gjort eller gör så vet ni att de är ganska nära helvetet på jorden, man trycker på max konstant och då känns dom där 30 sekunderna sjukt lång, och jag körde sju stycken sådan idag, och när man kommer på nummer fyra eller fem så vill man bara åka hem, men då är de bara att bita i och köra. Gick en då bra att köra dom idag fast de var nära spy gränsen. Idag satt jag även på en längre styrstam på min fina LVG, så jag känner mig lite tuffare;) kändes faktiskt bra på vägen hem från jobbet, men vi får väl se hur de känns efter några timmar på Grand Fondot på söndag. Nu ska jag äta lite hej hej.

Inga kommentarer: