Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 18 augusti 2009

WM stjärna!

Ja dagens distans var ganska intressant, både tränings mesigt och uppleve mesigt. Vi hämtade upp Erik och drog väg mot Hammarby backen där vi skulle möta upp Angelica. Vi drog in i dom fantastiskt fina Hellas stigar, Erik har varit sjuk och velade tydligen trycka på redan från start och jag kände direkt att detta kommer bli en riktigt jobbig resa, men efter som det är så roligt så gick det bra endå. Vi fick ihop 5:30. Erik lyckades få en dubbel punka, så då passade vi andra på att träna lite teknik och det var grymt kul. Vi körde Sörmlandsleden ner till Handen, men Erik blev trött och tog pendeln hem. Vi körde vidare och jag och Lars körde fyra spurter och det blev två två.

Jag träffade en bekant nere vid Götgatsbacken så vi stannade där, och när vi hade pratat klart så var det två fotografer som stog och plåtade Angelica och Lars, Angelica blev även intervjuad av en reporter, dom frågade om cykling i stan. Jag sa att Angelica var elit cyklist och så kontrade den ena fotografen med att säga att vi har en WM guld medaljör som fotograf. Då var den andra fotografen simerskan Sarah Sjöström. Så vi grattade henne och sen cyklade vi hem.

Nu ska jag och MR Bleckur gå och köpa lite godis. Imorgon blir det Mtb Stockholm för oss.



1 kommentar:

angelica sa...

kul bilden blev på lars och farbrorn, som dessutom kollar in i kameran