Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 1 april 2010

Gris pass!

Idag blev vi fem taggade cyklister som samlades vid Tullfritt! Regnet kom bara mer och mer, efter ett tag så bestämde säg Isak att lämna oss, tror han var lite orolig över sin vad.

Jag, Erik, Lance (Martin Söderholm) och en amerikan som hette Mark, bombade på i ett bra tempo tycker jag, man oj oj oj jag har sagt de förut, slätdrag va är de? Dom andra hade ett bra tycker jag, men så fort jag ska upp å dra så sänker jag tempot direkt, känns inte alls kul, förlåt grabbar. Nej uppför ska de vara:)

Av någon andledning så tycker jag de är kul att köra i riktigt gris väder:)

Nu blir de snart fika nere på Sumpan, de är ju proffs fredag.



2 kommentarer:

Martin Söderholm sa...

Ja på nått mystiskt sätt kan det kännas najs fast det är så jävligt som det var idag. Hoppas ändå på något torrare väder nästa gång!;-)

Ha det fint tills dess!

// Martin

Pontus sa...

Jo de tycker jag med!