Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

måndag 26 april 2010

Inte så mycket!

Ja jag ska inte skriva nå om Mjölby, alla vet redan vad som hände där nere...

Börjar känna mig bättre nu så imorgon blir det en kort liten tur på MTBn, för att börja någonstans.

Idag har jag jobbat, när jag kom hem så satt jag på den nya twinlocken från Scott, just nu väger Sparken 9,25 med tränings hjulen, har några saker till att byta ut.

Här kommer lite bilder från Mjölby.

Ja Herman ska få en rakhyvel...
Cliff!

Kungarnas Kung!

Coach

Cliff villar benen efter bra Engelsk spurt.

Våran egen Drottning.

Hmmm Mjölby de ligger väl vid Skövde...?

Ja minner kan Coch minsan göra när han cyklar.

2 kommentarer:

Unknown sa...

ha ha..Mjölby ligger väl i Skövde..kan vi inte se till att Bleckan får en av våra GPS´r..han verkar ju behöva en :P

Pontus sa...

Ja de är nog bäst Garmin skickar en 705a till Bleckan!