Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

måndag 31 maj 2010

Distans dag 1!

Idag var det distans dag ett om man inte räknar in gårdagen kunga tur!

Jag mötte upp Micke ute vid Stuvstakorset och så åkte vi ut och körde Lida Loop två och tre! Efter tre timmar började jag bli trött och släppte lucka flera gånger till Micke!
När vi åkte in mot stan igen så låg jag på Mickes hjul hela färden, när det var ca en timme kvar på mitt pass så tappade jag bort Micke vid Hornstull, jag skarvade vidare mot Djurgården och avslutatde med Haga parken, fick lite energi igen på slutet.

Fick ihop sex timmar som jag skulle! I morgon Ska jag köra distans stor spurtan Linus Dahlberg och några andra från Cykloteket. Sex timmar står på schemat igen.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Inte kört över några kungligheter idag då??

Pontus sa...

Nix men jag träffade ju dig på cyklo:)

Unknown sa...

Du vet att du snart är en rikskändis va?...

Kolla min blogg: http://mobilcrosscar.blogspot.com/2010/06/pumpen-pa-forstasidan-i.html