Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

onsdag 12 maj 2010

Rapport från TTn!

Som ni säker läst på Mickes blogg så var vi ganska många idag på TTn, Jag, Per, Justus, Angelica, Micke, Oscar och Hellis! riktigt roligt. Vi hade även en stor heja klack där! Östermalms brandstation var där och hejade, bra av Erik där är han inte med så tar han dit jobbet och hejar.

Jag trodde att jag skulle få det jätte tuft idag, för den senaste tiden har jag tränat riktigt hårt, när jag cyklade till Fiskartorpet så kändes benen som betong, och lika så efter uppvrämningen på banan, men pang och starten gick, jag hängde med utan problem som vanligt, men sedan fick jag slå av på tempot ganska fort, jag och Per var gämna idag men på slutet var Per starkare!

Jag fick ganska ojämna tider.

00:09:40
00:09:21
00:09:55
00:09:46
00:09:37

I morgon väntas MTB distans i fyra timmar! Undra om jag kommer orka Billingen:)

Inga kommentarer: