Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 27 maj 2010

Distans slakt! Och snart ett till pass!

Idag kl 08:12 rullade jag och Isak ut för att möta upp Calle hemma hos honom i Kungsängen. Kände redan från start att detta skulle bli en tunga dag, TTn igår hade tydligen gjort sitt:)

När vi kom fram till Calle så bar det av ut mot Sigtuna där vi tog ett fint fika stopp! efter stopet så åkte vi vidare mot Arlanda och sedan ner mot Upplands-Väsby, lämnade av Calle vid Stäket! Nöjt namn förresten. Sedan Förbi Jakobsberg och hem mot Sumpan.

Som jag sa så var jag krispig redan från start och det skulle inte bli bättre direkt, och när man är ute med Isak så vet man att då går det i ett tempo och det spelar inte någon roll om det är platt, nedför eller uppför. Så jag satt på hjul hela resan men lyckades en då bli avhängd i sista backen innan Stäket, oj oj va trött jag blev. Calle värkar ha en bra vägnings influens på mig. Fick i alla fall ihop 04:24:70 idag helt okej tycker jag.

Det bästa som hände idag var när jag svängde förbi Järnvägsgrillen Thai Take Away för att köpa mat så tar dom inte kort, men killen som äger stället är hur grym som häls! Du kan komma och betala sen de är lugnt Så jag fick en då mat.

Nu ska jag ta på mig cykel kläderna och cykla bort till Isak för att fika, sen ska jag ut till Lida för att köra andra loopen med Tullinges provkörning oj oj oj va det blir mycket cykling idag.














Inga kommentarer: