Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

fredag 13 augusti 2010

Idolbilder!

Som ni vet så har man ju blivit en sådan stjärna på slutet, gör nästan inget annat en skriver autografer på dagaran. Så jag tänkte att jag skulle ta lite bilder som jag kan ge till mina fans. Kontaktade min Fotograf Bengt Luthmhan och sa, ÖJ vi behöver ta lite bilder, snygga ska dom vara. Och är man en riktigt stjärna som mig så måste man så klart ha en snygg brud med på bilder, fans så klart bara ett val då! Gabriella! Här kommer lite bilder. Kanske kommer mera sedan.









16 kommentarer:

Cykelbloggar sa...

Riktigt bra och coola bilder!
När får man ett signerat kort då? ;-)

Mvh
Fritz / Cykelbloggar

Pontus sa...

De kommer Fritz!

Unknown sa...

Grymma bilder!

Pontus sa...

Tack Adam!

Daniel sa...

Fina bilder men meningslöst objektifierande av kvinnor.

Öijer sa...

Daniel: Pontus är väl ingen kvinna heller!

Daniel sa...

Det vet jag ingenting om.

Pontus sa...

Riktigt Henrik! Förstår inte va han pratar om!

Anonym sa...

Jag vill också ha ett signerat ex
//Hasse M

Pontus sa...

Du ska få mer en ett Hasse!

Team Kalas sa...

2-2. Objektifieringen.. Det är lite så vi jobbar.

/Darvell

Pontus sa...

Ja viste att jag skulle få ett poäng där! Nu börjar de dra ihop säg:)

Lina sa...

Snyggt!

Unknown sa...

Fan va snygg du är!!! Kan man få bilderna som plansch? behöver något i taket över sängen ;)

Pontus sa...

De kan vi lätt fixa Oscar! Men du kan få som osensurerade ;)

Tibert sa...

Maffiga bilder i "urban exploration"-miljö