Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 26 augusti 2010

Vart är benen?

Ja vad ska man säga? allt är mycket bra nu, förutom mina ben! Sen vasan och kringeloppet så har benen bara slutat fungera, det är precis som att musklerna skulle vara bortkopplade! Jag har vilat lite mer så dom borde vara pigga!

Är faktiskt lite orolig inför helgen! Är dom som dom var idag så vet jag inte om jag tar mig runt Finnmarksturen.

Jag och Erik hittade en riktigt brant och stening utförlöpa som vi körde lite i! Som vanligt så ser det bara fjantigt ut på film!




7 kommentarer:

Unknown sa...

vart är filmen filmad?

Pontus sa...

I Hellas! Sten kung landet :)

Anonym sa...

Du kanske har gått och blivit kär?

Pontus sa...

Men det sätter väl säg inte i benen?

Anonym sa...

Det sättet sig lite varstans det du ;)

b_luthman sa...

Du har rätt, det såg rätt fånigt ut :P

Unknown sa...

sluta å bromsa...då går det fortare :D