Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 8 augusti 2010

Roligt på jobbet och potatiskaka!

Idag var de riktig roligt på jobbet! Bra kunder gör väldigt mycket men bra personal gör allt ;)

När jag och Gabriella var och handlade på Maxi i Solna idag så ropar en tant -Pontus Pontus, och jag tänkte "ja ja" jag skriver väl en autograf da! efter som jag är en sådan känd cyklist. För ovanlighetens skulle så var de inte de, jag hade tydligen tagit hennes pris skjutare eller va man kallar de, riktig grinig tant var de.

När vi kom hem till mig så blev de ett avsnitt av Solsidan och sedan laga vi mat, fick äntligen äta Gabriellas potatiskaka, riktigt god var den.


6 kommentarer:

Unknown sa...

Du är så rolig =D

Pontus sa...

Du är fin du Oscar!

Axl sa...

hur fan visste hon vad du hette? Kände hon igen dig från "en annan del av Cykloteket"?

Pontus sa...

Du vet väl att jag är rikskändis Axel! Ha ja kanske de! blir de nå kaffe da?

Anonym sa...

veckans kortvara?

Pontus sa...

Ja de vet du att de var ;)