Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 18 november 2010

Boende klart!

Ja då var boende på Gran Canaria klart da! Fick ett mail i morse.

Vi kommer ha en liten två på ca 35 kvm, den ligger på markplan och om jag fatta allt rätt så var det två uteplattser, men vi får se när vi kommer dit! Ligger i San Agustin och de är tio minuter på cykel inte till Playa Del Ingles, sen är de bara hundra meter till stranden, snacka om stek! Jag tror de kommer ganska snabbt inhandlas en grill där nere. Gabriella är ju köt freak så jag hoppas på grillning varje dag. Men jag är lite mer inne på färsk fisk där nere.

Men fy va jag längtar nu.



3 kommentarer:

G sa...

Alltå.. Du är väl ändå bra rolig. Du står för köttätandet så kör jag på fisken ;)

Pontus sa...

Va du älskar ju kött;) de vet jag!

Isak Strömberg sa...

Grilla! Sa någon grilla? Ahhh...