Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 15 maj 2011

Billingen och trasig pedal!

Ja de gick sjukt bra idag! Formen var super och jag låg med en grupp med bland annat Tomas Lövgren och Jesper Hjortberg, jag tog det ganska lugnt i gruppen och laddade mentalt för att göra en riktigt ordentlig stöt när det var ca tre mil kvar! men plötslig så satt inte höger foten fast! Jaha då var mitt lopp över da, pedalen trasig och jag fick cykla i snigel fart på stigarna! på grus vägar gick det helt okej med att inte kunna sitta fast. Rullade in på 3h22min och hamnade på plats 37, måste ändå vara nöjd med det med tanke på hur sakta det gick. Roligaste var att jag fick cykla med min favorit konkurrent från Team Kalas! "Jeppe"

Längtar sjukt mycket till imorgon kväll!

Godnatt på er.

2 kommentarer:

Johan Lindgren sa...

Shimano?

Pontus sa...

Hahah! Nix Johan! Ska jag säga mer ;)