Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

onsdag 4 maj 2011

Låt mig presentera!

Jag är mycket stolt att få presentera en ny personlig sponsor. Det är inte mindre en Restaurang Station.

Som ni vet så är det inte bara träning och teknik som är det viktiga. Får man inte i säg en bra kost sa kan man hälsa hem.

Det är otrolig roligt att Magnus Viksten och Restaurang Station vill hjälpa mig. Ända sen jag har jobbat på Cykloteket så har jag någon gång i månaden gått upp på Station och ätit lunch, det som är så fantastiskt med Station är att allt är genom tänkt uppe på Station, när man kliver in deras lokal så känner man säg alltid välkommen, personalen hejar och har alltid tid att snacka lite skit innan man äter. Fast det är fullt upp så känner man aldrig av någon stress.

Sen när det kommer till maten så är den bara helt fantastisk, man märker verkligen att maten är lagad med kärlek och otroligt hög kvalitet på råvarorna.

Lite kort om Magnus!

Magnus Viksten har arbetat som köksmästare på såväl Franska Matsalen som på Edsbacka Krog, men han har också hunnit med några år på KB och Norrlands Bar & Grill.

Med den meritlistan så förstår ni att det är kvalitet på maten.

Idag kommer jag äta något av detta:

Halstrad laxtartar med örter och gurka
Rödvinsmarinerad oxstek med ljummen potatissallad
Rotfruktspaj med äpple och Kvibilleost

Magnus och hans kollega Niclas Ryhnell



3 kommentarer:

Öijer sa...

Grattis kingen!

Unknown sa...

Lyxlirare där!
Ha ha hadenäran.... typ

Pontus sa...

Tackar! De känns riktigt bra och intressant. Blev grym Lax idag.