Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

lördag 11 juni 2011

Cyklar i vitt!

Ja ni kanske har märkt att jag cyklat i ett par vita brillor och alla andra i CRT kör med svarta? Ni kanske tror att jag har det för att jag är stjärnan i laget och vist är jag stjärnan i CRT men den gång är det inte det.

När vi var på Gran Canaria så lånade Stenis Gabriellas vita glasögon. Och när Stenis blev påkörd så fanns inte mycket kvar och det mesta var in dränkt i blod, fan det är svårt att skriva om detta men jag måste.

Vi fick tillbaka allt som Stenis hade haft på säg och det som gick att rädda på nått sätt.

De sjuka vara att dom vit glasögonen fans det inga repor på, bara lite svart från asfalten.

Jag har inte skrivit så mycket om olyckan men ni ska veta att det går inte en dag som jag inte tänker på Stenis på nått sätt.

Så jag kör med dom vita glasögonen föra att hylla dig Stenis. I morgon ska mina buggar gå extra hårt för dig eftersom vi kommer vara i dina trakter.







3 kommentarer:

Caroline sa...

Fint skrivet och fint gjort! :)

Hanna sa...

Ja den dagen minns man som igår...hemsk dag. Fint gjort av Pontus!

Anonym sa...

Lycka till! Du är en kanon kille! Och såna förtjänar respekt! Fina tankar...oliver.