Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

måndag 6 juni 2011

Mina vänner!

Va skulle jag göra utan min fantastiska vänner? Erik, Hanna, Anna och Stefan var hos mig idag. Jag och Erik var ute och körde Fornstigen efter jag jobbat klart, sjukt roligt. Vi tog det piano och njöt av den fantastiska cyklingen. Efter det så väntade Anna och Stefan hemma hos mig med mat, jag hade lagt ut nyckeln så dom kunde börja fixa med maten. Vi grilla så klart.

Jag älskar verkligen när det är mycket folk och fina vänner hemma hos mig, ni vet att ni alltid är välkommen hem till mig i Duvbo.

Min största dröm är att ha ett hus i Dalarna där kylen och frysen alltid är full med mat och att man ska alltid känna att man är välkommen hem till mig och ta försäg av allt. Ska ha en jätte grill med.



2 kommentarer:

Johan Lindgren sa...

Men ni skulle haft riktiga Belgare istället för svensk ful öl ;)

Pontus sa...

Ja fy detta vara inte bra! Ställer mig i skamvrån direkt!