Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

onsdag 1 juni 2011

Funderar hela tiden!

Folk frågar hur är läget! Och jag säger att det är okej! Men nej det är inte okej, jag mår inte alls bra faktiskt. Saknar Gabriella hela tiden, i helgen när vi var i Borlänge så kändes det okej men så fort jag kommer till Sthlm så påminner allt bara om henne och dom fantastiska stunder vi haft. Jag har aldrig kunnat pratat, skrattat och gråtit som jag har kunnat gjort med henne.

Idag gick TTn riktigt dåligt, åkte bara och tänkte på Gabriella.

Det var ju på Fiskartorps banan som jag lärde henne att köra mtb, och på GC lärde jag henne att köra LVG, om ni bara visste vilken talang hon är, skulle jag haft hennes talang då skulle jag varit på pallen vid det här laget.

Låter kanske bitter just nu! Och jag kanske är det med. Vill faktiskt bara bort från Stockholm just nu, vecka 24 kommer jag åka upp till Dalarna för ett litet tränings läger en vecka. Ska bli riktigt skönt faktiskt.

Så ska de vara! Glad å nöjd!





Bergen på GC fixa hon med.







2 kommentarer:

Anonym sa...

Bästa sättet att glömma brudar är att skaffa nya brudar eller nya cyklar. Sök date på din fina blogg Pontus, vi vet alla hur deprimerande kärleksbekymmer kan vara - Så dra upp hojen på bakhjulet med clipsen i och släpp styret :-)

AT

Pontus sa...

Bakhjulet låter bra AT tack för tippset!