Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

onsdag 28 september 2011

CX TT och Nudelsallad!

Idag körde vi första CX TTn på nya stället och det funkade riktigt bra faktiskt. Tyvärr så körde jag riktigt dåligt, verkligen riktigt dåligt. Blev förnedrad utav Micke, Erik och Justus. Sen var Fabian och en till trevlig kille som jag tyvärr glömde namnet på! Med och körde. Ursäkta mig.

Nu blir det sallad och smal mat resten av året om jag ska kunna cykla fort på CX säsongen.

Blev en fin Nudel och Tonfisk sallad på Station idag.










































4 kommentarer:

Isak Strömberg sa...

Vad har du gjort med kameran- det var väldigt suddigt (eller så är det jag som ser illa...?) ?

Pontus sa...

Det är nog en kombo på dålig mobilkamera och din dåliga syn!

Anonym sa...

Tack för idag! Kul att komma ut o köra lite! Ses nästa vecka? Ser att du bor i Sumpan. Bor själv på Mariagatan, så vi kanske kan slå följe till starten!

/Edvard

Pontus sa...

Hallå! Ja de var trevligt! klart vi kan göra det! vi hörs närmare.