Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

onsdag 21 september 2011

Flyttar snart från Stockholm!

Ja då var det dags da! Är man en mas så är man en mas. Jag har nu bott i Stockholm sen början av 2008. Jag har trivts väldigt bra här i stor staden, vaknar man än söndag och känner "Ä" jag vill köpa en Apple Tv eller va man nu funderar på så finns det alltid någon butik som har och har öppet. Älskar man mat så finns de fruktansvärt många restauranger av alla typer av mat och priser med. Gillar man att gå ut på krogen och dricka en grym tysk pilsner så finns det bakom hörnet det med.

Så nu kanske ni undrar varför jag inte stannar kvar i stor staden. Jo det är för att min familj inte finns bakom hörnet. Jag vill kunna ta ett distanspass och bara kunna svänga förbi min föräldrar och ta en fika och snacka lite skit.

Sen så är det faktiskt så om man vill få bra träningssällskap så kommer allt bli mycket lättare om man bor uppe i Falun eftersom det bor så många bra cyklister på en så liten ort.

Den 16/11 flyttar jag ner till Gran Canaria och kommer hem den 16/4 och då kommer jag flytta upp till Falun. Vi får se hur det känns att åka tillbaka ner till GC, med tanke på vad som hände sist så kommer det bli tufft i början men livet är tufft i bland om man kan inte stanna allt för det.

Vad jag ska göra i Falun vet jag inte riktigt än! men det jag vet är att jag satsar allt på cyklingen.


10 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till i Falun och ha en skön tripp till GC.
Vi ses
/ Håkan S från TSK

Pontus sa...

Man tackar Håkan!

Lisa sa...

tror du att jag kommer sluta cykla med jeppe77 och börja bara cykla med dig istället då?

Unknown sa...

Åhhhh! Jag längtar redan efter dig Pumpen! Hoppas du kör lite cross i höst också så jag kan förklämma lite på dig ;)

Clive sa...

Tack för att vi fick låna dig i några år Pumpen.

Cheers

Clive

Tommy H sa...

Kommer du trivs jättebra att ska bo i Falun!!!

Pontus sa...

Ja du kan ju inte trampa runt med jeppe77 nu längre Lisa!

Klart du får de Oscar!

Anonym sa...

Jag kanske följer efter dig Pumpen!
Ska faktiskt upp till Falun på onsdag och reka inför AT.

/Hultan

Pontus sa...

Härligt Hultan! de gör du rätt i!

Patrik Paulsson sa...

Kul Pontus! Imponerad av din förmåga att bara "göra det du vill"

Kör hårt!